štvrtok 6. augusta 2015

Rainbow Rowell - Fanúšička

Hello people,
Pri tejto knihe ma napadlo, že my knihu prečítame za pár dní, ale autor s knihou strávi aj rok. Je to také divné, keď som sa nad tým zamyslela, že koľko práce a námahy si s tým dajú a a nám sa aj tak niekedy tie knihy nepáčia a nie sú podľa našich predstáv.


O knihe: Kniha má 398 strán a je v mäkkej väzbe
Cath je obyčajné dievča ako každé iné, teda až na to, že má dvojča. Je čas ísť na vysokú a taktiež čeliť problémom typu: S kým budem na izbe ak nie s Wren? Čo bude robiť otec bez nás doma? Budem mať čas na fanfiction? Nájdem si vôbec nejakých kamarátov?. S týmito problémami sa Cath vyrovná za pár dní. A my môžeme sledovať, ako sa s nimi vyrovná.


Môj názor: Tá kniha je perfektná. Nechcela som koniec, ale chcela som vedieť ako to skončí. A môžem povedať, že s koncom nie som vôbec spokojná. Mám toľko otázok. Hlavne či sa stane to čo sa má stať medzi Levim a Cath, a ako skončí Cathina fanfiction. A ako vôbec dopadne jej projekt. Prosím, ak autorka nenapíše pokračovanie, napíšte mi ho niekto. Ja chcem vedieť ako to bude pokračovať. Cítim sa ako Hazel z Na vine sú hviezdy, keď sa snažila zistiť čo sa stalo s postavami jej obľúbenej knihy. Presne tak sa cítim. Príbeh bol úplne úžasný a ja som sa ho snažila naťahovať ako to najviac šlo.  Knihu som čítala štyri dni. Keď som sa blížila ku koncu rozmýšľala som, či chcem prestať alebo pokračovať. Rozhodla som sa pre to druhé, pretože postavy sú úplne úžasné.

"Nehovorte mi, čo sa stane so Simonom Snowom."


Cath. Cath je úplne úžasná a veľa rázy som sa v nej našla. Bola fakt milá, ale hlavne tichá a uzavretá. Wren bola presný opak. Akože milá bola, ale bola hlučná a priateľská. Proste úplný opak Cath. Hlavne, že boli dvojčatá.  Reagan bola tiež perfektná. Drsňácky typ, ale s dobrým srdcom. Takú spolubývajúcu chcem aj ja.  A nakoniec Levi. Ach. Levi bol proste dokonalý. Tak som sa doňho zaľúbila, že som si asi v polke uvedomila, že je taký dokonalý, že nemôže ani existovať. Ale aj tak bol dokonalý. Usmievavý a milý.

Vlastne celý tento príbeh sledujeme Cathin život. Hlavne prvý ročník na vysokej, kde sa teraz nachádza. Taktiež píše svoju fanfiction, ktoŕa sa mi podobá na novodobého Harryho Pottera- Kto by povedal, že Vás bude baviť sledovať niekoho život. Žiadna veľká zápletka a hlavne otvorený koniec,za ktorý by som vraždila .


Neviem čo mám ešte k tejto knihe napísať. Asi hlavne to, že sa pridala k mojím obľúbeným. A autorka tiež. Som neskutočne zvedavá, aká bude kniha Eleanor & Park. Tú knihu si určite prečítam už v Septembri, ak nie už teraz v Auguste. Nakoniec chcem dodať, že kniha Fanúšička je perfektná a určite by ste si ju mali prečítať. Mňa k nej ťahalo niečo, čo ma donútilo si ju kúpiť a následne, keď som ju držala v rukách, hneď si ju prečítať. Toto niečo neviem ani definovať, ale som neskutočne šťastná, že som si túto knihu prečítala. Knihu doslova Milujem.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára