štvrtok 24. septembra 2015

Mark B. Mills - Čakanie na Pesa

Hello people,


O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 224 strán.
Príbeh je o psovi a človeku, ktorý si hľadajú k sebe cestu. Daniela práve opustila priateľka a nechala mu psa. Nechala mu aj list, v ktorom mu oznámila, že ho opúšťa. Dan je nezamestnaný, bez priateľky a teraz má na krku aj škaredého psa, ktorého nikdy nechcel. Danovi sa však začne dariť. Nájde si prácu a skamaráti sa so psom. Všetko konečne vychádza ako má.

"Možno hľadáš svätožiary a krídla, hoci by si mal hľadať niečo úplne iné."

Môj názor: Keď som sa púšťala do tejto knihy, nevedela som čo od nej mám čakať. Nevedela som sa do nej poriadne dočítať, ale potom som sa riadne nudila a povedala som si, že si idem teda čítať. Tak som sa do tej knihy pustila, že som ju prečítala za jeden deň. Najprv ma nudila, ale potom som pochopila pointu a už to išlo. Doslova som sa do knihy zaľúbila. Strašne sa mi podobala na Fanúšičku. Tiež nemala nejakú veľkú zápletku. Ale Fanúšička ma bavila viacej. Kniha bola inak v pohode. Spisovateľ chce, aby sme si mysleli, že kniha je o tom psíkovi, ale pri tom je to o majiteľovi. Ide o to, že máme pochopiť, že aj malé veci nám môžu zmeniť život. Presne tak ako Peso zmenil život Danielovi. 

Iste, Marley je nezvládnuteľný živel so sklonmi požierať nábytok a všemožne terorizovať svojich pánov, no v skutočnosti je príbeh o dvoch mladých ľuďoch, ktorý sa rozhodli zmeniť svoj život a založiť si rodinu.

Postavy boli úžasné, aj keď neboli opísané, a tak ste si ich museli predstaviť podľa seba. Čo je tiež super. V podstate si vytvárate vlastné postavy, a len Vám niekto hovorí, čo budú robiť a ako sa budú správať. Kniha má v sebe veľa skrytých vecí a Vy musíte čítať medzi riadkami. Je v podstate založená na myšlienkach. Málokedy sa postavy nachádzajú na nejakom mieste. Väčšinou Dan o niečom premýšľa. A je to dosť divné. Mala som pocit, že som v niekoho hlave. Celkovo mám z knihy zmiešané pocity. 

Hodnotenie: Knihe dávam:

Kniha nebola ani dokonalá, ani zlá. Preto si u mňa zaslúžila určený počet hviezdičiek.


Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu MegaKnihy.
Vy si ju môžte kúpiť napríklad tu.


To je teda všetko k tejto knihe. 
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára