štvrtok 29. októbra 2015

Rainbow Rowell - Eleanor a Park

Hello people,

O knihe:  Kniha je v mäkkej väzbe a má 336 strán.
Príbeh je o dvoch "pubertiakoch". O Eleanor, ktorá život nemá vôbec ľahký. Žije s mamou, so štyrmi súrodencami a nevlastným otcom, ktorého nenávidí a on nenávidí ju. Park býva s celou rodinou. Vôbec žiadne problémy a krásny dom. Spája ich jedna vec, a to že sú čudný. Týmto dvom čudákom sa prepletú cesty v autobuse cestou do školy. Prvo sa ignorovali, no neskoršie sa zbližovali, až Park pochopil prečo je Eleanor taká aká je a pochopil, čo k nej cíti.

Ráno sa mu Eleanor videla zvláštna. Kým stáli na zastávke a čakali na autobus, nepovedala ani slovo, a keď nastúpili, sadla si a oprela sa o okno.


Môj názor: Wau. Wau, wau, wau. Od tejto spisovateľky som prečítala Fanúšičku, ale nečakala som, že aj Eleanor a Park bude taká úžasná kniha. Nečakala som, že sa do nich až tak zaľúbim. Postavy boli úplne perfektné. Bolo mi však strašne ľúto Eleanor. Bolo to až moc kruté. Niekedy som rozmýšľala, či by som sa aj ja tak zachovala. Vždy by som spravila to isté. Dúfala som, že Eleanor bude žiť s Parkom až do smrti, ale koniec ma fakt prekvapil. Prekvapil ma až tak, že keď som dočítavala knihu ,bolo to okolo pol dvanástej v noci, som sa proste rozplakala, pretože to vôbec nebolo fér. Richieho by som najradšej obesila, väčšieho debila som v knihe asi ešte nestretla.  Myslela som, že sa príbeh skončí šťastne, tak ako vo Fanúšičke. Príbeh v podstate skončil šťastne, ale úplne inak ako som chcela. Knihu som vôbec nevedela odložiť a aj to tak skončilo, že som ju prečítala za necelé dva dni. Musela som kvôli nej ostať hore kým som ju nedočítala. A keď som ju dočítala nemohla som zaspať, pretože mi to stále behalo po hlave. Stále som rozmýšľa prečo taký koniec? Prečo taký koniec, keď jej druhá kniha skončila šťastne? Prečo nemohla dopriať aj tomuto páriku? 

V tejto knihe som si našla aj najobľúbenejšiu scénku. A to tú, kde sa Park zastal Eleanor. Bolo to od neho zlaté. A hlavne sa mi to páčilo preto, lebo sa nebál priznať, že k Eleanor niečo cíti. Vo veľa situáciach som vedela ako sa Eleanor cíti, pretože aj ja som si zažila v škole niečo podobné a poviem Vám, že to vôbec nie je pekné. Vedela som aj živo predstaviť ako sa cítila pri tej scénke, pretože tak nejak sa ku mne cíti môj dobrý kamarát a viem čo to je keď nechcete aby sa niekomu niečo stalo, ale aj tak sa to stane. 

Príbeh bol fakt úžasný. A ja som zvedavá, kedy tejto autorke vyjde ďalšia kniha, pretože píše fakt úžasne a aj keď jej knihy neobsahujú nič moc zaujímavé, majú veľa fanúšikov a ja patrím medzi nich. Som asi posledná, ktorá túto knihu nečítala ale aj tak ju odporúčam. Teraz už viem, že keď bude vychádzať ďalšia kniha od tejto autorky budem stáť medzi ľuďmi, ktorý si ju budú kupovať ako prvý.

Parkova mama sa netvárila prekvapene, keď sa u nich Eleanor na druhý deň zastavila.


Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Za knihu Ďakujem knihkupectvu PreŠkoly.
Vy si ju môžte kúpiť napríklad tu.



To je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára