utorok 14. marca 2017

Jonathan Nasaw - 27 kostí

Hello people,

O knihe: Kniha má tvrdú väzbu a 240 strán.
Přesně tolik jich s sebou musí vzít podle místní pověry zemřelý na onen svět, pokud nechce, aby ho předci zavrhli. Kdyby ze skeletu ruky byť jen jediná chyběla, byla by to neomluvitelná urážka. .. Zvyk malého národa v Indonésii dovedou do obludné podoby manželé Emily a Phil Eppovi, archeologové, které uchvátila představa moci posledního dechu umírajícího natolik, že neváhají položit na oltář své lačnosti bezpočet lidských životů. Úkol učinit přítrž sériovým vraždám na malém karibském ostrůvku St. Luke připadne bývalému agentovi FBI Edgaru Penderovi, který se svěřené úlohy s radostí zhostí. To však netuší, že adrenalinové vytržení ze zoufale nudného důchodu se mu málem stane osudným.


"Moje žena ví, kde jesem," zašeptal. 

"Pak ste i jí podepsal ortel smrti," odtušil Phil.


Môj názor: Neviem ako by som opísala túto knihu. Dostala som ju na Valentína od priateľa a bolo mi povedané, že to má byť horor-thriler. O tejto knihe som si nezisťovala vôbec nič. Chcela som proste začať čítať bez toho, aby som niečo vedela. Tak som aj začala a bola som dosť prekvapená. Neviem povedať či milo alebo nie. Knihu totižto máte rozdelenú divným spôsobom. Každá kapitola má niekoľko častí a každá je z pohľadu iného človeka. Je dosť ťažké si na to zvyknúť, ale keď si už zvyknete musíte odhadnúť z koho pohľadu je časť písaná. Nie vždy to je jasné. Keď sa prenesieme cez toto všetko máme tu ďalšiu zaujímavú vec. Keďže je kniha v podstate aj detektívka, (tak je to písané na eknihkupectvách) tak riešime vraždu. To by nebolo divné, keby nevieme od začiatku vraha. Ako úprimne? Prečo mám čítať knihu, keď viem kto je vinník? Nevidela som v tom zmysel, ale keďže to bol darček, chcela som to dočítať. Z knihy nakoniec vyšla príjemná oddychovka, keď autorovi odpustíme tých pár bodov. Prišlo mi to, ale fakt divné, pretože autor má celú sériu, do ktorej táto novela patrí, a keďže sa novely píšu na koniec, myslela som, že to bude lepšie. Ak je totiž takto napísaná každá jedna časť z tej série, určite nemám chuť si ich prečítať. 

Ďalšia vec, ktorú musím vytknúť je korektúra. Nechápem kto ju robil, ale prosím nech už to viac nerobí. V knihe ste sa stretli s tým, že slovám chýbali písmenká, ako napríklad namiesto na máte písmenko n. Keby sa s tým v knihe stretnete párkrát, asi si to ani nevšimnete, ale bolo to tam fakt často. Taktiež sa tam nájdu slová naviac ako sa najedl se. Pardon, ale nikto nechce čítať knihu, kde skoro na každej druhej strane sa nájde takáto chyba. 


Lewis se škrábaltunelem po všech čtyťech. Výbuch byl prekvapivě vzdálený, přestože byl sotva v polovině.


Hodnotenie: Keďže kniha mala chybičky, ale zároveň mi prišiel príbeh zaujímavý, tak tejto knihe dávam:


Tak Ahoj pri ďalšom článku :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára